كركره برقي

مرجع نيازمندي هاي صنعت ساختمان

كركره برقي

كركره برقي در واقع يك نوع درب است كه با استقاده از ريموت و بصورت اتوماتيك باز و بسته ( بالا و پايين) مي شود. انتخا ب كركره برقي در واقع از 2 بخش اصلي تشكيل شده است.
1- انتخاب تيغه كركره برقي
2- انتخاب موتور كركره برقي
انتخاب تيغه كركره برقي خيلي به نوع كاربرد كركره و همچنين سليقه ما وابسته است.  معمولاً جهت درب كركره اي مغازه ، كركره برقي پاركينگ ، كركره برقي درب سوله و حفاظ پنجره و بالكن از كركره برقي استفاده مي شود.
انواع تيغه كركره برقي
تيغه كركره بصورت كلي از 3 جنس مواد اوليه ساخته مي شود.
1- كركره برقي فولادي ( گالوانيزه )
2- كركره برقي آلومينيومي
3- كركره برقي نانو پلي كربنات شفاف
 كركره برقي فولادي
جنيس مواد اوليه اين تيغه ها از ورق گالوانيزه و يا فولادي است، اين تيغه ها ارزانترين نوع تيغه كركره برقي مي باشند و با توجه به تك جداره بودن انها ، خرابي زيادي دارند و امروزه در حال از رده خارج شدن مي باشند
كركره برقي آلومينيوم
اين نوع تيغه كركره برقي كه امروزه معمولا به صورت 2 جداره و 2 پل توليد مي شود كمترين ميزان خرابي و طول عمر را دارند و با توجه به قيمت مناسب و منظقي پرفروش ترين نوع مي باشد
كركره برقي شفاف
جنس مواد اوليه اين تيغه هاي شفاف، نانو پلي كربنات  مي باشد و گرانترين نوع كركره برقي مي باشند. امروزه با توجه به توليد پلي كربنات در داخل كشور مي توانيم از كركره برقي شفاف با مواد اوليه داخلي سفارش گذاري كنيم كه البته شفافيت كمتر و خرابي بيشتري نسبت به ساير كركره برقي هاي شفاف با مواد اوليه اروپايي دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.